Piaggio MP3 300 LT Touring e-shop

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B.
Bezpečnost, snadná ovladatelnost, intuitivní řízení a rozměry odpovídající skútrům střední kategorie - to jsou hlavní výhody unikátních tříkolových skútrů MP3. MP3 300 LT Touring lze řídit i s řídičským průkazem na automobil díky širšímu rozchodu kol 465 mm a homologací v kategorii LE - L5e.
Modely MP3 LT jsou neuvěřitelně přesné a lehce ovladatelné, zůstávají stabilní a bezpečné i na mokré vozovce. Vemi snadno si poradí i s městským provozem a bezproblémově s nimi zaparkujete kdekoliv i díky elektro-hydraulickému systému zamykání přední nápravy ERL (Electric Roll Lock). Tuto funkci využijete nejen při parkování bez použití stojanu, ale i při zastavování na semaforech, kdy nemusíte sundávat nohy na zem.

Piaggio MP3 300 LT Touring Piaggio MP3 300 LT Touring Piaggio MP3 300 LT Touring Piaggio MP3 300 LT Touring Piaggio MP3 300 LT Touring Piaggio MP3 300 LT Touring Piaggio MP3 300 LT Touring

Dvě kola uchycená vpředu navzájem nezávisle pomocí speciální konstrukce lichoběžníkových ramen se při průjezdu zatáčkou natáčejí v závislosti na náklonu. Tato konstrukce nabízí daleko stabilnější a bezpečnější jízdu.

Od července 2011 přichází výrobce již s inovovaným modelem 2012 označeným Touring. Tyto nové modely mají vytříbený styl: automobilový design masky chladiče, nové čalounění sedadel, madla a opěrku zad pro spolujezdce, pěknou a dobře čitelnou přístrojovou desku a v neposlední řadě velkoryse řešený úložný prostor přístupný pomocí elektrickým tlačítek na přístrojové desce ze dvou míst - pod sedlem nebo zezadu odklopením krytu nad zadním kolem. Do tohoto prostoru se vejdou předměty až 1m dlouhé.

Model Touring navíc nově poskytuje poměrně velký úložný prostor i vpředu mezi přístrojovou deskou a vylepšeným nastavitelným čelním plexištítem, navíc rozdělený na 3 praktické přihrádky.

Dalšími inovacemi modelu 2013 Touring jsou:

  • nová čelní maska a mřížka chladiče

  • nový design a luxusní provedení sedla z kvalitního materiálu včetně kontrastního obšívání

  • nové barvy ráfků kol

Novější motor Piaggio Quasar 300 vybavený nejmosernějším vstřikováním a systémem Ride-by-Wire poskytuje výkonem 22,4 kW při 7.500 ot./min. nabízí točivý moment 23,2 Nm při 6.500 ot./min.: to jsou hodnoty, které nabízejí lepší akceleraci a větší výkon než u předchozího modelu s motory 250 ccm. To vše současně při nižší spotřebě.

K dispozici jsou celkem 4 barevné varianty: 

  • tmavě červená metalická - rosso antares

  • tmavě modrá metalická - blu midnight

  • černá metalická - nero cosmo

  • šedá metalická - grigio orione

Technická data
Výška sedla 780 mm
Maximální šířka 745 mm
Rozvor 1490 mm
Chlazení kapalinou
Spojka automatická odstředivá
Startování elektrické
Homologace EURO 3
Mazání zásoba oleje v motoru
Rám dvojitý, kolébkový z vysokopevnostní oceli
Vrtání / zdvih 75 mm x 63 mm
Objem palivové nádrže 12 litrů
Brzda přední/zadní hydraulická, 2 ocelové kotouče Ø 240 mm / hydraulická, ocelový kotouč Ø 240 mm
Maximální délka 2130 mm
Maximální výkon 16,5 kW / 22,4 k při 7.500 ot/min
Motor jednoválec QUASAR, 4-taktní, 4 ventily
Palivový systém elektronické vstřikování paliva, elektronický plyn Ride-by-Wire
Přední odpružení 2 lichoběžníková ramena, 2 hydraulické tlumiče
Přední pneumatika bezdušové, 2x 120/70-12"
Sekundární pohon plynulý variátor CVT, klínový řemen
Zadní odpružení 2 hydraulické tlumiče
Zadní pneumatika bezdušová 140/60-14"
Zdvihový objem 278 ccm
Maximální rychlost 125 km/h
Max. kroutící moment 23,2 Nm při 5.750 ot/min
Objem válců 278 ccm