Piaggio Beverly 350 ie Sport Touring e-shop
Beverly je synonymem pro jeden z nejúspěšnějších skútrů střední kategorie v Evropě vůbec. Ve většině evropských států se pohybuje na špiči prodejních statistik, včetně poslední současné verze s motorem 300ccm jich celkově bylo prodáno pod tímto jménem již více než 300.000ks skútrů. Konkurence však nespí a tak Piaggio přichází s další inovací se sportovně cestovním designem a velmi výkoným motorem 350i. Beverly Sport Touring se vyznačuje dvěmi hlavními rysy a to Sportovním vzhledem, který tvoří stylové doplňky s matným nádechem s ráfky kol v černém provedení. V základní výbavě modelu Sport Touring je přední plexi v tónovaném odstínu, který dodá skútru nejen sportovní ale i elegantní design. Jeho druhým hlavním rysem je jak již název napovídá "Touring". Jízda s tímto skútrem se stane zábavou, je navržen tak, aby zážitek z jízdy byl maximálně pohodlný. Sedadlo je rozděleno do dvou částí a poskytne jak řidiči, tak i spolujezdci maximální pohodlí i na delších trasách.
Nový motor 350ccm se chlubí kompaktními rozměry typickými pro kategorii 250-300ccm, ale výkonem na úrovni motorů 400ccm - 33k a 32,3Nm. Těchto hodnot společně s nižším mechanickým hlukem bylo dosaženo kompletním přepracováním spalovacího protoru a mimo jiné také uložením vahadel ve valivých ložiscích. Součástí převodového ústrojí CVT je nová vícelamelová automatická odstředivá spojka v olejové lázni. Výsledkem snažení konstruktérů v Pontedeře je úspora celých 10 kg v porovnání s motory 400 ccm! Významným zlepšením pro majitele je také prodloužení intervalu velké servisní prohlídky obsahující kontrolu rozvodů a jednotlivých částí motoru na 20.000km, když v polovičních intervalech 10.000 se pouze mění oleje. V neposlední řadě byla významně snížena spotřeba paliva na hodnotu 30km/l, která přináší dojezd modelu Beverly s plnou nádrží přes 330km.
Podvozek zachovává typické vlastnosti svých přechůdců: přesné neutrální řízení a snadné intuitivní ovládání. Nové Beverly má vpředu konvenční hydraulickou vidlici s kluzáky Ø 35mm a vzadu 2 hydraulické tlumiče s progresivními pružinami nastavitelnými do 4 možných poloh předpětí. Na skvělé ovladatelnosti se podílejí také nové ráfky s pneumatikami 110/70-16 a 150/70-14. Elegatní klasický styl Beverly je modernizován díky některým detailům - kouřové čelní plexi je nyní součástí standardní výbavy, lesklé a chromové detaily jsou nahrazeny moderním zdrsněným matným kovovým povrchem. Sedlo je ještě více členěné a poskytuje tak větší pohodlí řidiči i spolujezdci.
V nabídce bude celkem 5 barev:
- nová šedá argento cometa a černá nero cosmo kombinované s luxusním červeným potahem sedla
- tradiční bílá bianco luna, červená rosso antares a modrá blu midnight kombinované s černým sedlem.
Technická data | |
---|---|
Výška sedla | 795 mm |
Maximální šířka | 760 mm |
Chlazení | kapalinou |
Rám | z ocelových trubek |
Vstřikování | Elektronické vstřikování paliva |
Palivový systém | elektronické vstřikování paliva |
Homologace | Euro 3 |
Zadní odpružení | hydraulické tlumiče s regulací předpětí (4 stupně) a zpětného útlumu (2 stupně) |
Maximální délka | 2215 mm |
Mazání | suchá kliková skříň |
Objem palivové nádrže | 13 l |
Převodovka | automatická C.V.T. |
Motor | 4-taktní jednoválec, 4 ventily |
Přední odpružení | teleskopická hydraulická vidlice Ø 35 mm |
Vrtání / zdvih | 78 mm x 69 mm |
Brzda přední/zadní | kotouč Ø 300 mm/kotouč Ø 240 mm |
Max. kroutící moment | 32,3 Nm při 6.250 ot./min. |
Maximální výkon | 24,5 kW při 8.250 ot./min. |
Přední pneumatika | 110/70 - 16”, bezdušová |
Rozvor | 1560 mm |
Spojka | automatická odstředivá, v olejové lázni |
Váha | 177 kg |
Zadní pneumatika | 150/70 - 14", bezdušová |
Zdvihový objem | 330 ccm |