Piaggio Beverly 350 ie Sport Touring e-shop

Beverly je synonymem pro jeden z nejúspěšnějších skútrů střední kategorie v Evropě vůbec. Ve většině evropských států se pohybuje na špiči prodejních statistik, včetně poslední současné verze s motorem 300ccm jich celkově bylo prodáno pod tímto jménem již více než 300.000ks skútrů. Konkurence však nespí a tak Piaggio přichází s další inovací se sportovně cestovním designem a velmi výkoným motorem 350i. Beverly Sport Touring se vyznačuje dvěmi hlavními rysy a to Sportovním vzhledem, který tvoří stylové doplňky s matným nádechem s ráfky kol v černém provedení. V základní výbavě modelu Sport Touring je přední plexi v tónovaném odstínu, který dodá skútru nejen sportovní ale i elegantní design. Jeho druhým hlavním rysem je jak již název napovídá "Touring". Jízda s tímto skútrem se stane zábavou, je navržen tak, aby zážitek z jízdy byl maximálně pohodlný. Sedadlo je rozděleno do dvou částí a poskytne jak řidiči, tak i spolujezdci maximální pohodlí i na delších trasách.

Piaggio Beverly 350 ie Sport Touring Piaggio Beverly 350 ie Sport Touring

Nový motor 350ccm se chlubí kompaktními rozměry typickými pro kategorii 250-300ccm, ale výkonem na úrovni motorů 400ccm - 33k a 32,3Nm. Těchto hodnot společně s nižším mechanickým hlukem bylo dosaženo kompletním přepracováním spalovacího protoru a mimo jiné také uložením vahadel ve valivých ložiscích. Součástí převodového ústrojí CVT je nová vícelamelová automatická odstředivá spojka v olejové lázni. Výsledkem snažení konstruktérů v Pontedeře je úspora celých 10 kg v porovnání s motory 400 ccm!  Významným zlepšením pro majitele je také prodloužení intervalu velké servisní prohlídky obsahující kontrolu rozvodů a jednotlivých částí motoru na 20.000km, když v polovičních intervalech 10.000 se pouze mění oleje. V neposlední řadě byla významně snížena spotřeba paliva na hodnotu 30km/l, která přináší dojezd modelu Beverly s plnou nádrží přes 330km.

Podvozek zachovává typické vlastnosti svých přechůdců: přesné neutrální řízení a snadné intuitivní ovládání. Nové Beverly má vpředu konvenční hydraulickou vidlici s kluzáky Ø 35mm a vzadu 2 hydraulické tlumiče s progresivními pružinami nastavitelnými do 4 možných poloh předpětí. Na skvělé ovladatelnosti se podílejí také nové ráfky s pneumatikami 110/70-16 a 150/70-14. Elegatní klasický styl Beverly je modernizován díky některým detailům - kouřové čelní plexi je nyní součástí standardní výbavy, lesklé a chromové detaily jsou nahrazeny moderním zdrsněným matným kovovým povrchem. Sedlo je ještě více členěné a poskytuje tak větší pohodlí řidiči i spolujezdci.

V nabídce bude celkem 5 barev:

  • nová šedá argento cometa a černá nero cosmo kombinované s luxusním červeným potahem sedla
  • tradiční bílá bianco luna, červená rosso antares a modrá blu midnight kombinované s černým sedlem.
Technická data
Výška sedla 795 mm
Maximální šířka 760 mm
Chlazení kapalinou
Rám z ocelových trubek
Vstřikování Elektronické vstřikování paliva
Palivový systém elektronické vstřikování paliva
Homologace Euro 3
Zadní odpružení hydraulické tlumiče s regulací předpětí (4 stupně) a zpětného útlumu (2 stupně)
Maximální délka 2215 mm
Mazání suchá kliková skříň
Objem palivové nádrže 13 l
Převodovka automatická C.V.T.
Motor 4-taktní jednoválec, 4 ventily
Přední odpružení teleskopická hydraulická vidlice Ø 35 mm
Vrtání / zdvih 78 mm x 69 mm
Brzda přední/zadní kotouč Ø 300 mm/kotouč Ø 240 mm
Max. kroutící moment 32,3 Nm při 6.250 ot./min.
Maximální výkon 24,5 kW při 8.250 ot./min.
Přední pneumatika 110/70 - 16”, bezdušová
Rozvor 1560 mm
Spojka automatická odstředivá, v olejové lázni
Váha 177 kg
Zadní pneumatika 150/70 - 14", bezdušová
Zdvihový objem 330 ccm