Piaggio MP3 400 LT Touring e-shop

Bezpečnost, snadná ovladatelnost, intuitivní řízení a rozměry odpovídající skútrům střední kategorie - to jsou hlavní výhody unikátních tříkolových skútrů MP3. MP3 400 LT Touring lze řídit i s řídičským průkazem na automobil díky širšímu rozchodu kol 465 mm a homologaci v kategorii LE - L5e.

Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring Piaggio MP3 400 LT Touring

Modely MP3 LT jsou neuvěřitelně přesné a lehce ovladatelné, zůstávají stabilní a bezpečné i na mokré vozovce. Vemi snadno si poradí i s městským provozem a bezproblémově s nimi zaparkujete kdekoliv i díky elektro-hydraulickému systému zamykání přední nápravy ERL (Electric Roll Lock). Tuto funkci využijete nejen při parkování bez použití stojanu, ale i při zastavování na semaforech, kdy nemusíte sundavat nohy na zem.

Dvě kola uchycená vpředu navzájem nezávisle pomocí speciální konstrukce lichoběžníkových ramen se při průjezdu zatáčkou natáčejí v závislosti na náklonu. Tato konstrukce nabízí daleko stabilnější a bezpečnější jízdu.

Od července 2011 přichází výrobce již s inovovaným modelem 2012 označeným Touring. Tyto nové modely mají vytříbený styl: automobilový design masky chladiče, nové čalounění sedadel, madla a opěrku zad pro spolujezdce, pěknou a dobře čitelnou přístrojovou desku a v neposlední řadě velkoryse řešený úložný prostor přístupný pomocí elektrickým tlačítek na přístrojové desce ze dvou míst - pod sedlem nebo zezadu odklopením krytu nad zadním kolem. Do tohoto prostoru se vejdou předměty až 1m dlouhé.

Model Touring navíc nově poskytuje poměrně velký úložný prostor i vpředu mezi přístrojovou deskou a vylepšeným nastavitelným čelním plexištítem, navíc rozdělený na 3 praktické přihrádky.

Dalšími inovacemi modelu 2012 Touring jsou:

  • nová čelní maska a mřížka chladiče

  • nový design a luxusní provedení sedla z kvalitního materiálu včetně kontrastního obšívání

  • nové barvy ráfků kol

Kapalinou chlazený 4-taktní, 4-ventilový motor Piaggio Master 400 se vstřikováním vyniká špičkovým výkonem 34 k při 7.500 ot./min.

K dispozici jsou celkem 4 barevné varianty: 

  • tmavě červená metalická - rosso antares

  • tmavě modrá metalická - blu midnight

  • černá metalická - nero cosmo

  • šedá metalická - grigio orione

Technická data
Maximální šířka 745 mm
Výška sedla 785 mm
Chlazení kapalinou
Spojka automatická odstředivá
Startování elektrické
Homologace EURO 3
Mazání zásoba oleje v motoru
Rám dvojitý, kolébkový z vysokopevnostní oceli
Sekundární pohon plynulý variátor CVT, klínový řemen
Objem palivové nádrže 12 litrů
Brzda přední/zadní hydraulická, 2 ocelové kotouče Ø 240 mm / hydraulická, ocelový kotouč Ø 240 mm
Motor jednoválec MASTER, 4-taktní, 4 ventily
Vrtání / zdvih 85,8 mm x 69 mm
Zadní pneumatika bezdušová, 140/70-14"
Zdvihový objem 399 ccm
Palivový systém elektronické vstřikování paliva, elektronický plyn Ride-by-Wire
Přední pneumatika bezdušové, 2x 120/70-12"
Zadní odpružení 2 hydraulické tlumiče
Max. kroutící moment 38 Nm při 5.500 ot/min
Maximální délka 2180 mm
Maximální výkon 25 kW / 34 k při 7.500 ot/min
Přední odpružení 2 lichoběžníková ramena, 2 hydraulické tlumiče
Rozvor 1550 mm